Zwroty
Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu bez podania przyczyny.
Powyższe stosuje się także dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r. przez osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy:
- Poinformować nas o swojej decyzji przesyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną na adres: sklep@bossokids.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy. W takim przypadku prosimy przesłać Formularz odstąpienia od umowy - Formularz zwrotu dostępny poniżej. Wzór Formularza odstąpienia od umowy jest również zawarty w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta, a także w pkt. 15 Regulaminu Sklepu.
Formularz odstąpienia od umowy - Formularz zwrotu dostępny jest TUTAJ - Niezwłocznie odesłać zwracany produkt wraz z dokumentem zakupu (paragon lub faktura, jeśli taka została wystawiona na prośbę Kupującego) i wypełnionym Formularzem odstąpienia od umowy na adres: BOSSO, Al. Kraśnicka 213 A, 20-718 Lublin.
Koszt zwrotu towaru pokrywa Kupujący.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być pozbawiony oryginalnego opakowania przypisanego do produktu (tego, które wysłaliśmy do Państwa wraz z towarem).
Przesyłkę należy zapakować tak, aby nie została uszkodzona w czasie transportu, dlatego dokonując zwrotu prosimy zabezpieczyć oryginalne opakowanie z produktem zapakowując go w karton (najlepiej w ten, w którym otrzymali Państwo zamówienie). Bardzo prosimy o nieoklejanie bezpośrednio oryginalnych opakowań z produktem taśmą klejącą bądź etykietami zwrotnymi.
Proszę pamiętać o dołączeniu dokumentu zakupu (faktura lub paragon) i wypełnionego formularza zwrotu.
Nie odbieramy przesyłek zwrotnych za pobraniem. Nie odbieramy również przesyłek zwrotnych z paczkomatów.
Zwrot w sklepie stacjonarnym możliwy jest przy złożeniu zamówienia ze sposobem dostawy: * Odbiór osobisty. W przypadku zwrotu osobistego, należy dołączyć wypełniony Formularz odstąpienia od umowy - Formularz Zwrotu.
Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy oraz sposobu i zwrotu kosztów zakupu opisane są w punkcie 10 Regulaminu Sklepu "Prawo Odstąpienia od Umowy".
Wymiany
Wymiana towaru zakupionego w sklepie internetowym nie jest możliwa. W sytuacji kiedy produkt nie spełnia oczekiwań i Klient chciałby dokonać wymiany wówczas konieczny jest zwrot towaru zakupionego oraz złożenie i opłacenie nowego zamówienia.